Politica de Retur
Returnarea produselor :
Dacă ești nemulțumit/ă de produsele cumpărate de la www.ecado.ro și vrei să renunți la cumpărare și totodata să primești banii înapoi, poți să optezi pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform dispozițiilor OUG nr. 34/2014, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Nu se returnează contravaloarea transportului.
Conform UG nr. 34/2014 consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente transportului tur/retur al produselor.
Dreptul de renunțare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Un produs poate fi returnat/schimbat o singură dată.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului de catre eCado. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs
Nu sunt acceptate pentru returnare produsele ce prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc. Produsele se pot returna doar prin aceași metodă de livrare prin care au fost trimise. Produsele vor fi returnate la adresa de unde s-au expediat.
In cazul in care doresti sa faci un retur prin easybox te rugam sa completezi formularul de retur sau sa ne contactezi pe email la adresa contact@ecado.ro sau telefonic la numarul afisat in sectiunea Contact.
ATENȚIE!
În cazul în care cumpărătorul optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către cumpărător, produsele suferind astfel modificări la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
În cazul în care coletul adus de către curier nu este în stare bună și prezintă elemente clare de deteriorare severă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut, rupt, înțepat, conținutul distrus, etc), se pot face mențiuni cu privire la eventualele probleme în momentul livrării pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se întocmește un proces verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea și plata coletului.
În orice caz, orice problema are soluția ei și eCado.ro își asumă responsabilitatea de a încerca rezolvarea situației neplăcute.